Hatälska

Idag har jag varit på Hogar och hälsat på alla barnen. Jag älskar barnen där men ibland tål jag dem bara inte haha. Vi skulle börja med att göra läxorna i biblioteket. Alla bara sprang omkring! Några slogs, andra tittade på, vissa lekte och jag blev galen.
Desa barn är inte så väluppfostrade, som ni kanske hör. Dock gäller det att ha tålamod med dem, jag har inte det ibland men...Till slut efter jag vet inte hur lång tid kunde vi äntligen börja med läxorna. Jag satt och hjälpte 10-åriga Gerald som skulle lära sig poesi, gulligt. 
Jag ska antagligen dit imorgon också men innan det ska jag försöka mig ut och springa. Önska mig lycka till för det behöver jag. Jag tränar lite här hemma varje dag, bara lite situps och sånt. Jag håller igång men jag vågar inte tänka på hur min kondition är, det återstår att se imorgon. 
Ha det bst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0