Attans också

Min dag började så bra med att jag var ute och sprang och jag tänkte, idag ska blir en superbra dag. 
När jag kom hem efter springturen så kände jag hur huvudet bara dunkade. Jag la mig i sängen och försökte sova men det gick ju inte. 
I Peru men även i hela Sydamerika är det väldigt mycket ljud överallt hela tiden. Jag har väl vant mig vid det nu men när man ligger med huvudvärk och försöker sova då funkar det inge bra alls. 
Sopbilarna låter ju till och med när dem kommer. Idag spelade dom havet är djupt hur länge som helst, utanför mitt fönster! 

Huvudvärken släppte lite och Carlos kom hit och gjorde pannkakor med mig.

Jag älskar Carlos så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0