Vännernas dag

Igår var det vännernas dag här i Peru. Alla firar, med fest såklart. 
Jag och Carlos åkte till ett ställe som heter Mr Fish. Vi dansade till superbra musik i flera timmar, så kul!  Vi drog dit vid 2-tiden och vid 6 åkte vi hem. Mina fötter och ben v ville gå av så trött var jag. 
Detta ställe öppnade i höstas och alla vill dit hela tiden. Det kommer säkert in 1000 pers. På scenen har dem tävlingar och det händer saker hela tiden.
När jag kom hem så hade dem party här med. Musiken dunkade in i mina väggar till klockan 3 imorse. Så jag är ganska trött!
Funderar på att dra ut och springa men mina ben säger NEJ. Jag ska försöka övertala dem haha.
Ha en bra söndag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0