Ordning

Jag skulle nog kalla mig själv en väldigt ordningsam person. Jag vet var jag har mina saker, tycker inte om när dem inte ligger på stället de borde. 
Men ibland blir jag bara så trött på mig själv som idag. 
När man åker till Peru får man ett x antal dagar man får stanna i landet innan man måste åka ut och fixa ett nytt. Det kostar ingenting. Dem ger dig 30 dagar eller 90 dagar eller om du har tur och ber snällt 186. Jag fick 90 dagar sist för jag glömde att fråga för mer.
Dessa 90 dagar går ut om 2 dagar! Så nu ska jag till Migrationsverket för att be om några dagar till och betala 1 dollar per dag jag stannar. Hoppas det funkar. Jag gjorde likadant för 2 år sedan. Då funkade det bra, men det är lite krångligt och det är inga glada miner man möts att av när man berättar varför man kommit precis. SUUCK säger dem haha.
Som tur är förljer min Marite med mig ut ifall att dem inte är snälla mot mig =).
Klumpigt av mig att sätta mig i denna sits igen ordninsamma jag.
Önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0