Mina ben

Gud jag är så trött i mina ben att jag vet inte hur jag ska kunna resa mig upp och ta på mig kläder och sminka mig. 
Jag var ute och sprang igår och sedan drog vi ut ett tag på kvällen och jag hade högklackat. 
I morse så kände jag för ut och spring igen, så jag gjorde det. Och sedan var jag tvungen att gå och handla mat och ta ut pengar, det är ganska långt att gå. 
Nu sitter jag här i sängen och vet som sagt inte hur jag ska klara av att ta mig upp här ifrån. 
Jag hinner bara kolla på första halvlek av finalen i EM för sedan ska jag möta upp Carlos. Vi ska tydligen på en byfest ganska lång härifrån med hans kompisar. Kul! 
Solen skiner och det är härligt.
Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0