Dem är här!

Gissa vem som ringde mig imorse? 
Mamma och co från en Peransk mobil. Dem är här! Eller inte här, men vi är i samma land iaf. Familjen befinner sig i Lima och jag är i den södra staden Arequipa. 
Jag är så glad för att jag snart ska få träffa dem. 

Efter jag pratat med dem så drog jag ut och sprang  jag fick en så ful bränna och Carlos sa till mig imorse du är så vit så din mamma kommer vara brunare än dig när hon kommer. Humm inte så kul. 
Så efter jag varit ute och sprungit satte jag mig och läste i solen. Gud så skönt! Snälla moster Eva skickade hit en bok för jag var i brist på saker att läsa.

Snart kommer C hit och vi ska på bio.
Vilken härlig dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0